Isnin, 8 Jun 2009

aLhaMduLiLah

assalamualaikum wa ahlan wasahlan..
alhamdulillah berkat limpah kurniaNya dapat juga aku bwat bLog nie..alhamdulillah juga liannaha ALLAh mac consider aku sbagai hambnya dgn bagi lagi sya pinjam udara ALLAH yg MAHA penYayang nie..syukran ya ALLAh.. walaupun aku tahu dah banyak dosa besar yg telah aku bwat kat duNIa nie, apatah lagi dOsa keCil..nesCaya kalau dihitung..na'Uzubullah..
syukran ya ALLAh sbb masih bagi peluang untuk aku bertawbat..alhamdulillah..


mata pena nie walaupun duk dalam komp tetap juga nak meluahkan perasaan tentang diri yg penuh kehinaan nie..hya ALLAH sja yg tahu..eh.kejap..dah dekat pukul 2 ptg..masyaALLAh..aku terleka dengan komp nie..ZuHUr telah lama bErkUmandang.aku nak pergi tunaikan kewajipan dlu k..sampunkan hambamu ni ya ALLAH sbb lambat tunaikan kewajipan mu..
assalamulaikum..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan